Zrównoważony rozwój w Pampers!
W Pampers wierzymy, że razem zmieniamy świat dziecka na lepsze. Od ponad 50 lat dbamy o szczęśliwy i zdrowy rozwój dzieci na całym świecie, dostarczając bezpieczne produkty wysokiej jakości, którym ufają miliony rodziców, opiekunów, pracowników służby zdrowia i całe społeczności.
Rozumiemy, że wielu rodziców ma obawy dotyczące tego, jak pieluchy jednorazowe i chusteczki nawilżane wpisałyby się w styl życia przyjazny środowisku. Proekologiczni rodzice wybiegają myślami poza kolejną zmianę pieluszki i zastanawiają się nad pozostawianym przez siebie śladem środowiskowym.
W Pampers podzielamy przekonanie, że rodzice powinni mieć wybór produktów, które są zarówno dobre dla dziecka, jak i nieszkodliwe dla naszej planety. Z zaangażowaniem bierzemy udział w działaniach mających na celu zmniejszenie obciążenia dla środowiska, jednocześnie sprawiając, że świat dziecka będzie stawał się coraz lepszy. Jednak w pojedynkę nie zdziałamy wiele, dlatego przy stawianiu czoła największym światowym wyzwaniom wykorzystujemy naukę, innowacje i współpracę, a inspiracją dla naszych działań jest ogromna miłość, jaką rodzice obdarzają swoje dzieci.
Dążymy do opracowania metod, które pozwolą nam obniżyć emisję dwutlenku węgla, ograniczyć ilość odpadów oraz zapewnić lepszą przyszłość wszystkim dzieciom i planecie, na której żyją. Wyznaczyliśmy sobie globalne cele, które nazwaliśmy Wielkimi aktami miłości – odzwierciedlają one nasze zamierzenia do osiągnięcia do 2030 roku.
Ambicje Pampers na rok 2030
Wielkie akty miłości Pampers: Nasze cele na 2030 rok: To cele, które wyznaczyliśmy sobie na nadchodzącą dekadę na całym świecie.
Kochamy wszystkie dzieci
Jesteśmy zaangażowani w działania na rzecz zapewnienia każdemu dziecku bezpiecznego, zdrowego i szczęśliwego startu w życie.
Główny cel: Pragniemy być nadal postrzegani jako marka produkująca wysokiej jakości, bezpieczne produkty charakteryzujące się przejrzystym składem i skutecznym działaniem.
Kochamy wcześniaki Chcemy pomagać wcześniakom w uzyskaniu jak najlepszego startu w życie poprzez udzielanie im wsparcia*, a także pomaganie ich rodzicom i specjalistom w dziedzinie neonatologii.
Kochamy możliwość dostarczania pieluszek potrzebującym Zależy nam na tym, aby nadal wspierać potrzebujących, przekazując pieluszki tym rodzinom, które żyją w biedzie lub są ofiarami klęsk żywiołowych.
Kochamy równość i włączenie społeczne W naszej komunikacji z klientami promujemy różnorodność, równość i przedstawianie dzieci, ich rodziców i opiekunów zgodnie z zasadami włączenia społecznego. Zależy nam, aby nasze produkty, strony internetowe, aplikacje i reklamy były tak zaprojektowane, aby każdy miał do nich dostęp.
Kochamy niskoemisyjność
Jesteśmy zdeterminowani, aby podejmować działania przeciwko zmianom klimatycznym w ramach naszego programu „Zerowa emisja netto gazów cieplarnianych do roku 2040”.
Główny cel: Chcemy aktywnie przyczyniać się do realizacji naszego celu opartego na podejściu naukowym, jakim jest ograniczenie emisji w naszej działalności o 50% i w naszym łańcuchu dostaw o 40%**.
Kochamy materiały, które mają mniejszy wpływ na środowisko Pracujemy nad tym, aby nasze pieluszki i chusteczki nawilżane w 50% były produkowane z materiałów przyjaznych dla środowiska i/lub były pochodzenia biologicznego, nadawały się do ponownego przetworzenia i pochodziły z surowców odnawialnych. Staramy się nadal ograniczać ilość plastiku pierwotnego używanego do produkcji naszych opakowań o 50%***.
Kochamy odnawialną energię elektryczną Chcemy mieć pewność, że wszystkie nasze placówki wytwarzające produkty pielęgnacyjne dla dzieci, kupują w 100% odnawialną energię.
Kochamy odpowiedzialnych dostawców Pragniemy nadal współpracować z naszymi strategicznymi dostawcami na rzecz opracowania strategii ograniczenia emisji dwutlenku węgla poprzez „Program na rzecz innowacji w zakresie zrównoważonego łańcucha dostaw”.
Kochamy zmniejszoną ilość odpadów
Zależy nam na tym, aby zmniejszyć ilość odpadów związanych z korzystaniem z pieluszek poprzez wprowadzanie innowacji, opracowywanie programów edukacyjnych i podejmowanie współpracy z nowymi partnerami.
Główny cel: Pragniemy zainwestować 10 milionów dolarów we współpracę z partnerami, z którymi wspólnie opracujemy nowe rozwiązania dotyczące odpadów pieluszkowych zgodne z zasadami gospodarki cyrkularnej. Chętnie dzielimy się naszymi odkryciami, aby przyspieszyć proces ograniczania ilości odpadów w naszej branży.
Kochamy mniejsze zużycie materiału Chcemy nadal inwestować w innowacyjne rozwiązania w zakresie zmniejszania zużycia materiału na każdym etapie cyklu życia pieluszek****. Zadbamy także o odpowiednią edukację, aby nauczyć rodziców, jak odpowiedzialnie korzystać z i pozbywać się pieluszek i chusteczek nawilżanych.
Kochamy ponowne wykorzystywanie Planujemy nadal inwestować w innowacyjne rozwiązania w zakresie ponownego wykorzystania produktów. Do 2025 r. chcemy, aby nasze produkty wielokrotnego użytku były obecne na większej liczbie rynków.
Kochamy recykling Chcemy, aby nasze opakowania podlegały recyklingowi w 100%*****.
* Więcej informacji na temat naszego programu neonatologicznego można uzyskać na naszej stronie internetowej. ** Cele dotyczące emisji Zakresu 1 i 2 zostały określone względem 2010 r., a cele dotyczące emisji Zakresu 3 – względem 2020 r. Przyjęliśmy następujące cele dotyczące redukcji emisji Zakresu 3 do 2030 r. w ramach inicjatywy SBTi: Zmniejszenie emisji w łańcuchu dostaw w kategoriach priorytetowych o 40% na jednostkę produkcji do 2030 r. Kategorie priorytetowe P&G obejmują ponad 90% emisji w łańcuchu dostaw P&G. Zmniejszenie światowej intensywności emisji związanej z dostawą gotowych produktów o 50% do 2030 r. *** Rokiem bazowym jest rok 2017. **** Zgodnie z badaniami naukowymi to właśnie w tym obszarze możemy najbardziej zmniejszyć nasz wpływ na środowisko. ***** W miejscach, w których dostępne są odpowiednie zakłady.