Zrównoważony rozwój Pampers - Miłość do wszystkich dzieci

Sto lat! W czasie potrzebnym do przeczytania tego zdania na całym świecie urodziło się 31 dzieci. To oznacza 267 narodzin co minutę… 16 041 co godzinę… i 385 000 każdego dnia!* Każde dziecko zasługuje na świetlaną przyszłość. W Pampers wierzymy, że razem zmieniamy świat dziecka na lepsze. Zapewnienie dzieciom bezpiecznego, szczęśliwego i zdrowego startu w życiu to coś, co od ponad 50 lat motywuje nas do wprowadzania innowacji i tworzenia produktów specjalnie dla nich.

Bezpieczeństwo i jakość

Będziemy nadal wytwarzać bezpieczne produkty wysokiej jakości, którym codziennie ufają miliony rodziców, opiekunów i pracowników służby zdrowia. W naszych centrach badawczo-rozwojowych w Europie około 300 naukowców współpracuje z pediatrami i położnymi, aby zapewnić bezpieczeństwo, jakość i wydajność naszych pieluszek. Sprzedawane przez nas pieluszki są produkowane w Europie, blisko naszych konsumentów.

Rodzice znają swoje dzieci najlepiej, dlatego słuchamy również ich uwag – co tydzień zapraszamy setki rodzin do testowania naszych pieluszek w centrach badawczo-rozwojowych Pampers i pozostajemy z nimi w kontakcie za pośrednictwem centrów obsługi klienta.

  • Nasze pieluszki, pieluchomajtki i chusteczki nawilżane są testowane dermatologicznie.

  • Nie zawierają alergenów zapachowych sklasyfikowanych przez UE. Nie są też poddawane wybielaniu chlorem pierwiastkowym.

  • Posiadamy niezależne akredytacje organizacji takich, jak OEKO-TEX oraz Skin Health Alliance, które potwierdzają, że nasze produkty są bezpieczne dla delikatnej skóry dziecka.

Rodzice mogą znaleźć szczegółowe informacje dotyczące kluczowych składników wykorzystywanych w naszych produktach oraz tych, których nie używamy w procesie produkcji na tej stronie.

Wszystkie nasze pieluszki są opatrzone kodem, który umożliwia 100% powiązanie ich z ich opakowaniem, jak również fabryką, w której zostały wyprodukowane.

Pampers dla wcześniaków

Pampers dla wcześniaków

Nie każde dziecko ma równy start w życiu. Niektóre maluszki rodzą się, zanim jeszcze są wystarczająco silne, aby opuścić szpital. Pampers to pierwsza znana marka na świecie, która opracowała pieluszki specjalnie przystosowane do dzieci urodzonych przedwcześnie. Podjęliśmy współpracę z ponad 900 pielęgniarkami i przeznaczyliśmy ponad 10 000 godzin na pracę w zakresie innowacji i ulepszenia tych pieluszek. Niezmiernie schlebia nam fakt, że 97% położnych neonatologicznych zgadza się**, że Pampers to światowa marka ciesząca się zaufaniem.

Nasze najmniejsze pieluszki wspierają wczesny rozwój wcześniaków, zapewniając do 6 godzin suchości i ochrony przed przeciekaniem, aby ograniczyć zakłócanie snu. Pieluszki tę są wykonane z niezwykle delikatnych materiałów, dobranych specjalnie dla ich wrażliwej skóry. Nasze pieluszki wyposażyliśmy w innowacyjny wskaźnik wilgoci, który umożliwia położnym określenie, kiedy pieluszka wymaga zmiany, aby nie zakłócać snu maluszka niepotrzebnie.

Pieluszki dla wszystkich dzieci

Pieluszki dla wszystkich dzieci

Wiemy, że nasz świat może czasem być trudnym miejscem dla noworodka, dlatego też dostarczamy nasze produkty rodzicom i opiekunom na całym świecie, którzy w innych okolicznościach mogą nie mieć możliwości ich otrzymania.

W zeszłym roku przekazaliśmy ponad 8 milionów pieluszek Pampers, wspierając rodziny na całym świecie. Współpracujemy z międzynarodowymi organizacjami, takimi jak UNICEF, Dons Solidaires we Francji i Little Village w Wielkiej Brytanii.

Francja: milion pieluszek przekazanych Dons Solidaires Dla ponad połowy francuskich rodziców niezwykle ważne jest, aby każde dziecko otrzymało równe szanse. Pampers współpracuje od ponad 10 lat z organizacją Dons Solidaires, która wspiera osoby znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej za pośrednictwem sieci organizacji charytatywnych. Na początku pandemii marka przekazała 450 000 pieluszek. Wsparcie ma swoją kontynuację – w 2021 roku przekazaliśmy milion pieluszek rodzicom i dzieciom, którzy potrzebują artykułów pierwszej potrzeby, takich jak Pampers, wspólnie działając na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa dzieci.

WIELKA BRYTANIA: Pampers współpracuje z Little Village Little Village to organizacja charytatywna działająca na rzecz dzieci, która została założona w 2015 roku. Jej misją jest zapewnienie każdemu dziecku najpotrzebniejszych artykułów, w tym pieluszek. Wraz z partnerskimi organizacjami charytatywnymi Little Village wspiera dystrybucję ponad 500 000 pieluszek Pampers w organizacjach dla dzieci w całej Wielkiej Brytanii.

Równość i integracja

Równość i integracja

Troska o każde dziecko to również nasze nieustające zaangażowanie na rzecz równości i integracji oraz sposób, w jaki przedstawiamy dzieci i rodziców w naszych reklamach. Chcemy umożliwić tatusiom zaangażowanie w opiekę nad ich dziećmi w takim samym stopniu, jak ma to miejsce w przypadku mam. Nieustannie szukamy sposobów na to, jak nasze kampanie mogą pomóc w realizacji tego celu.

W Stanach Zjednoczonych chcieliśmy pomóc w działaniach ukierunkowanych na zwalczanie nierówności, z którymi borykają się zaangażowani tatusiowie podczas opieki nad swoimi maluszkami poza domem. Dlatego właśnie podjęliśmy współpracę z producentem stolików do przewijania dzieci Koala Kare w celu zainstalowania 5000 stolików w męskich toaletach. Koniec ze zmianami pieluszki na podłodze czy trudzeniem się z wykonaniem tego zadania na sedesie!

W Indiach rozpoczęliśmy kampanię o nazwie #ItTakes2, aby zainspirować młodych tatusiów do zaangażowania się w opiekę nad dzieckiem. Ostatecznie, skoro do poczęcia dziecka trzeba dwojga, to czy do jego wychowania także nie potrzeba obojga rodziców?

W Polsce od 3 lat współpracujemy z PKN ORLEN, największą polską siecią stacji paliwowych, aby stworzyć pokoje dla opiekunów z dzieckiem. Naszym celem jest wspieranie wszystkich rodziców (matek i ojców) z dziećmi poprzez tworzenie osobnych pomieszczeń dla dziecka na terenie stacji paliwowych. Jak dotąd inicjatywa ta zaowocowała stworzeniem ponad 240 pomieszczeń.

* https://www.theworldcounts.com/stories/how-many-babies-are-born-each-day ** Dostępne dane P&G, badanie COINN z 2016 r.

Zgoda na pliki cookie