1 opakowanie = 1 ratująca życie szczepionka

2018-11-12

Pomóżcie Tesco zebrać 500 000 szczepionek*

1 opakowanie = 1 ratująca życie szczepionka**

Każde dziecko zasługuje, aby podać mu pomocną dłoń. Bez względu na to, kiedy i gdzie przyszło na świat.

Podaj swoją pomocną dłoń – kupując opakowanie pieluszek Pampers w Tesco podarujesz jedną szczepionkę ratującą życie dzieciom w krajach rozwijających się, które narażone są na zachorowanie na tężec noworodkowy. Tężec noworodkowy jest jedną z głównych przyczyn śmierci noworodków w krajach rozwijających się. Jednak łatwo temu zapobiec, dzięki szczepieniom ochronnym oraz zapewnieniu odpowiednich warunków higienicznych podczas porodu.

W 2006 roku, Pampers zobowiązał się do wsparcia UNICEF w dostarczaniu szczepionek przeciw tężcowi noworodkowemu, które ratują życie dzieci w krajach rozwijających się na całym świecie. Od momentu wprowadzenia tej inicjatywy w życie, co sekundę jedna szczepionka dociera do mamy i jej maluszka, pomagając wyeliminować tę groźną chorobę w 24 krajach na całym świecie. W tym momencie, ponad 100 milionów mam i maluszków jest bezpiecznych i chronionych. Do tej pory, dzięki tej inicjatywie, udało się uratować ponad 788 000 noworodków. Choć poczyniono wiele postępów, tężec noworodkowy wciąż stanowi poważne zagrożenie w 14 krajach, dlatego też chcemy wspólnie wyeliminować tę groźną chorobę do 2020 roku.

Ty też możesz podać potrzebującym maluszkom pomocną dłoń, kupując opakowania Pampers w Tesco w okresie od 1 listopada do 31 grudnia. 1 opakowanie pieluszek Pampers = 1 ratująca życie szczepionka przeciw tężcowi noworodkowemu**.

Z najlepszymi życzeniami dla Ciebie i Twojego maluszka.

* Dotyczy sprzedaży w Tesco w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech w dniach 1.11-31.12.2018.

** Za każdą paczkę produktów Pampers (Pampers Sleep&Play, Pampers Active Baby, Pampers Premium Care i Pampers Pants) zakupioną między 1 listopada a 31 grudnia 2018 roku, Procter and Gamble przekaże UNICEF kwotę 0,078 euro na wsparcie zwalczania tężca noworodkowego. Kwota ta odpowiada np. kosztom szczepionki przeciw tężcowi lub pomaga w jej dostarczeniu. UNICEF nie promuje żadnej marki ani produktu. Więcej informacji na www.pampers.pl lub www.unicef.org.pl.

Może Cię zainteresować również: