Pampers i UNICEF wspólnie walczą z tężcem noworodkowym

Pampers i UNICEF wspólnie walczą z tężcem noworodkowym

1 paczka = 1 szczepionka przeciw tężcowi noworodkowemu*

Od roku 2006 kampania Pampers „1 paczka = 1 szczepionka”* pomogła wyeliminować tężec noworodkowy w 19 krajach dzięki szczepionce ratującej życie, która co sekundę dociera do matek i ich dzieci w krajach rozwijających się.

UNICEF upewnia się, że szczepionki te są dostarczane do odległych obszarów, w których dostęp do placówek służby zdrowia, a w szczególności do opieki położniczej, stanowi duże wyzwanie, zarówno pod względem logistycznym, jak i finansowym.

Kobiety często rodzą w domu, w niehigienicznych warunkach – zarodniki tężca mogą przedostać się przez przeciętą pępowinę i zainfekować zarówno matkę, jak i dziecko. Dobra wiadomość jest taka, że można zapobiegać tej strasznej chorobie dzięki serii tanich szczepionek - i właśnie tutaj zaczyna się nasza rola.

Z Waszą pomocą nasza kampania „1 paczka = 1 szczepionka*” może pomóc wyeliminować tężec noworodkowy we wszystkich krajach.

*Za każdą paczkę produktów Pampers (Pampers Active Baby Dry i Pampers Pants), zakupioną w okresie 10 – 12.2016, Procter and Gamble przekaże UNICEF kwotę 0,078 euro na wsparcie zwalczania tężca noworodkowego. Kwota ta odpowiada np. kosztom szczepionki przeciw tężcowi lub pomaga w jej dostarczeniu. UNICEF nie promuje żadnej marki ani produktu. Więcej informacji na www.pampers.pl lub www.unicef.org.pl

Może Cię zainteresować również: