Pampers i UNICEF na Dzień Ojca

#LicząSięPierwszeChwile #LepiejDlaBobasów #WspólnieDbamyOBobasy

Świętując Dzień Ojca marka Pampers dołączyła do światowej kampanii UNICEF „Liczą się pierwsze chwile”, promującej znaczenie rozwoju dziecka w pierwszym 1000 dni życia. Rola rodziców w tym czasie jest nieoceniona – to oni sprawiają, że maluch od momentu narodzin czuje się kochany, bezpieczny i rozwija się prawidłowo. Dzień Ojca był doskonałą okazją, aby podkreślić, jak ważna jest rola taty w wychowaniu dziecka i prawidłowym jego rozwoju już od pierwszych dni życia.

Marka Pampers jednocześnie realizuje kampanię „Wspólnie dbamy o bobasy”, której celem jest budowanie świadomości korzyści jakie płyną z zaangażowania całej rodziny oraz społeczeństwa w opiekę nad maluchami podczas ich pierwszego 1000 dni życia. Pampers chce motywować wszystkich członków rodziny, ale także całe społeczeństwo do aktywnego uczestnictwa w wychowaniu maluchów od ich pierwszych dni.

fathers_day_info2

Może Cię zainteresować również: