Zdrowa i smaczna żywność dla malucha

Zdrowa i smaczna żywność dla malucha

Twoje dziecko będzie jadło głównie zmodyfikowane, miękkie potrawy – małe kawałki kurczaka, makaron bez przypraw, dobrze ugotowane, niesolone kawałki warzyw itp. Nie zapominaj o uwzględnieniu w diecie produktów zbożowych, aby zapewnić dziecku wystarczającą ilość witaminy B i żelaza. Zapoznaj je z potrawami o różnej konsystencji teraz, a będzie w przyszłości bardziej skore do próbowania nowych rzeczy.

Trzy posiłki dziennie

To, ile dziecko je, zależy od rodzaju posiłku i dnia. Jeśli Twoje dziecko rośnie i przybiera na wadze, nie obawiaj się, że je nie dość dużo. Dzieci w tym wieku radzą sobie całkiem dobrze z uzyskaniem potrzebnych pokarmów. Dziecko potrzebuje w rzeczywistości mniej jedzenia, niż mogłoby się wydawać: mniej więcej 900 do 1000 kalorii każdego dnia. Nie jest to dużo, gdy uwzględnimy, że uzyskuje od 300 do 500 kalorii z samego tylko pełnego mleka (około 450 do 680 gramów). Twoje dziecko będzie odżywiać się dostatecznie dobrze, jeśli podasz mu trzy posiłki dziennie i trzy przekąski w międzyczasie. Spróbuj połowy angielskiej babeczki ze stopionym i schłodzonym serem lub niesolonego krakersa z kawałkiem banana.

Może Cię zainteresować również:

Pieluchy

Pieluszki Pampers Premium Care

Najlepsza pieluszka Pampers z 5-gwiazdkową ochroną skóry